Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2007 13:21 - Чакам те отсреща.........
Автор: kasandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1126 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.07.2007 13:29


image 

Аз съм прашинката в слънчевия лъч. Аз съм слънчевия лъч. Аз съм нищото. Аз съм силата. Аз съм празнотата в теб. Аз съм твоя писък. Аз съм това, което ти не си.

Онази лежерност, стегнала те за диафрагмата и забила нокти в слепоочията ти. Рееш се като балон пълен с хелий. Като празната усмивка на малоумник.

Очите ти се затварят. Само в ушите ти продължава да кънти монотонния ритъм на колелетата. Усещането, че те дърпат напред, докато част от теб остава назад. По всеки един сантиметър от железопътната магистрала.

Слънцето проникващо през дърветата, през стъклата, през очилата, през клепачите ти. Слънцето, останало измамено отвън тунела, дебнещо и търсещо, опипващо за очите ти. Когато клепачите ти са затворени то винаги е там. Почти толкова ярко, колкото и в другата дрйствителност.

Вятърът топъл и гъделичкащ, шмугващ се през тесния процеп на прозореца, опипва стените, ъгълчетата и поставя хладната си ръка на врата ти.

А,аз съм там на отсрещния тротоар стоя толкова незабелязано и те чакам.imageЧакам да се слееш с тълпата и да скриеш зад черните очила и оранжевите отблясъци от изминалите дни ...Още малко. Има място за още малко.........



Тагове:   отсреща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193699
Постинги: 103
Коментари: 181
Гласове: 1226
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930