Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2007 18:43 - When you're gone
Автор: kasandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1267 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2007 13:21


image           ----------Когато те няма------

Винаги имах нужда от лично време,
никога не съм мислела,че ще се нуждая от теб,когато плача
и дните сякаш за години,когато съм сама,
и леглото,където лежеше
е оправено от твоята страна...

Когато си тръгваш,броя стъпките,които правиш.
Виждаш ли колко много се нуждая от теб сега?

Когато те няма
частици от сърцето ми тъжат за теб.
Когато те няма
лицето,което познавах също липсва.
Когато те няма
имам нужда да чуя думите,които ми помагат да се справя
и да поправят всичко,
липсваш ми.

Никога преди не съм се чувствала така,
всичко което правя ми напомня за теб
и дрехите,които остави
стоят на пода,
и носят твоят аромат,
обичам нещата,които правиш.

Когато си тръгваш,броя стъпките,които правиш.
Виждаш ли колко много се нуждая от теб сега?

Когато те няма
частици от сърцето ми тъжат за теб.
Когато те няма
лицето,което познавах също липсва.
Когато те няма
имам нужда да чуя думите,които ми помагат да се справя
и да поправят всичко,
липсваш ми.

Ние сме създадени един за друг.
Ето тук,завинаги.
Знам,че сме,да.
Всичко,което някога съм искала е да знаеш,че
всичко бих направила,бих дала сърцето и душата си,
едва дишам,имам нужда да те чувствам тук до мен,да.


Когато те няма
частици от сърцето ми тъжат за теб.
Когато те няма
лицето,което познавах също липсва.
Когато те няма
имам нужда да чуя думите,които ми помагат да се справя
и да поправят всичко,
липсваш ми.


Avril Lavigne-When you"re gone



Тагове:   Gone,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193707
Постинги: 103
Коментари: 181
Гласове: 1226
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930