Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2007 12:45 - Всичко хубаво(все някога свършва)
Автор: kasandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1035 Коментари: 0 Гласове:
0



Хм,какво ли ще се случи с мен...
Никак не обичам реалността-
съвсем ясно ми е!
Но истинският живот си тече
и ние всъщност сме това,което
не виждаме...
Пропуснали сме всичко,
мечтаейки напразно...

Пламъците стават пепел,а
любимите-приятели. Защо ли всичко хубаво все
някога свършва?
пламъците стават пепел,а
любимите-приятели. Защо ли всичко хубаво все
някога свършва?

Аз пътувам през живота и
спирам само на изхода,
чудя се дали винаги ще си остана
все така млада и неспокойна...
Този начин на живот ми носи по-
малко стрес...
Искам да си тръгна,когато
мечтата умре
и болката заеме мястото й,
но въпреки това не плача!
Усещам само една тежест и се
чудя защо...


Все някога свършва,все някога
свършва,
защо всичко хубаво все някога
свършва?
Все някога свършва,все някога
свършва,
защо всичко хубаво все някога
свършва?

Кучетата си подсвиркват нова
песен.
лаят срещу новата луна и се
надяват,
че ще се върна бързо,
за да могат най-сетне да умрат...

____________________________________________________
Nelly Furtado-All Good Things -Прекрасна песничка!!





Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193082
Постинги: 103
Коментари: 181
Гласове: 1226
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031