Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2007 15:27 - За или против връзките online?
Автор: kasandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1354 Коментари: 1 Гласове:
0



Тази тема се е разисквала прекалено много пъти,но въпреки това и аз реших да изкажа мнението си или да си кажа направо всичко е свързано с един мой приятел.Той е на 14,от моя град е и е наистина голям сладур,но тук идва и проблема не всички гледат на него така както аз,и може би това,че е малко по-едър ги отблъсква,а може би това е и причината,поради която той рядко си намира приятелка.И сигурно точно затова е изгубил надежда и е ришил да си търси приятелка online.Но за мен външността не е най-важна и аз наистина много го ценя.И да си доидем на думата.Преди няколко ден той ми се похвали,че си е намерил приятелка,поне както ми я описа аз сметнах че ще е страхотно момиче,но лошото беше,че тя въобще не е от тук,а е доста далечко е тъй като се харесали на снимките,решили да имат връзка и да си ходят по skype.И разбира се аз му казах,че само интернета ги свързва и нищо друго,защото са далеч  един от друг и той неможе да бъде сигурен дали тя не ходи при друго момче,а и как може да имаш чувства към някой,който нито си виждал наживо,нито си докосвал,а от къде да знаеш,че на снимките не е накой друг човек.Това си е просто виртуална връзка.И така след като той ме изслуша пак си беше на мнение,че много я обича и след време ще се видят.Едва ли?Но за мен е безмислено да имаш връзка с човек било то от чата или сайт за запознанства,тъй като това е виртуално пространство и всеки се представя в най-хубавата си светлина,за да може човека отсреща да го хареса,но въпреки всичко не бива да се доверяваме на хора от и-нет пространството.


Тагове:   online,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leif - :)))
14.08.2007 08:55
По чата могат да се получат,а и се създават много стабилни и сполучливи връзки.По чата човек може да се представя за нещо което не е,но може пък там да разкрие истинската си същност.Но всеки медал си има две страни.Скоро една приятелка също се влюби по скаипа,разби си три годишна връзка заради виртуален човек и сега-"прелъстена и изоставена"...има и други много по-гадни случаи.
Така че интернет връзките са си чиста лотария...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193276
Постинги: 103
Коментари: 181
Гласове: 1226
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930