Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2007 00:51 - Дневникът на едно емо…
Автор: kasandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1640 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Понеделник:

5.00 -
Събуди ме пияната ми по-малка сестра. Прибра се!!! На нея и дай да пие
водка и да се шляе по концерти, тя не ме обича. А ето аз на нейните
години събирах монети. Сега отново няма да мога да заспя, ще трябва да
си гриза лака.

6.00 Доогризвам лака си.

7.00 Майка ми за
малко не видя, че си гриза лака. Каза, че аз съм идиот - измъчен и, че
трябва да отивам на училище. She makes me cry.

7.05 Започнах да
се обличам, сложих си панталоните - теснички. Значки - повече, повече,
повече. ФАК! Изгубил съм си една значка. Да не си забравя якето и да си
направя очите по-черни.

7.20 Сестра ми ме видя и започна да вика. Тъпа пънкарка.

7.21 Една значка се откачи. Закачих я пак.

7.28 Една значка се откачи. Закачих я пак.

7.35 Сложих си якето. Излизайки от вкъщи забелязох, че една значка я няма. Намерих я и си я сложих.

7.50
Оказа се, че съм си сложил чорап, а не шапка (Ето защо ми е било малко
по-тясна). Shit happens. Върнах се сложих си шапката и тръгнах на
училище.

8.20 Закъснях за урок, не ме пуснаха, стоя в коридора. Плача.

8.41 Часа свърши. Влезнах в стаята, хвърлих чантата си и отидох да се цупя.

8.43 I hate my life. Стоим с емо-тата заедно и 5-мата плачем.

9.00 Седя в час и плача.

9.10 Изгониха ме от час, стоя в коридора, плача..

9.15 Отивам до тоалетната.

9.16 Стоя в тоалетната, за да се изпикая. Започнах да плача и забравих да *цензура*..

9.17 Излизайки от кенефа, една значка ми падна в чинията. Извадих я и я сложих.

9.18 Гледам се в огледалото, а аз съм симпатичен. Трябва да се снимам...

9.31
Междучасие. Дойдоха емовете и казаха, че съм истински. Мина малката ми
сестра и започна да вика. Казах и, че има ебан вик. Ритна ме с
кубинките си. She makes me cry.

9.35 Емовете и казаха, че не е права. Тя ги преби всичките.

9.37 Исках да избягам, и получих кроше.

9.44 Седя в час, болят ме вените.

10.10 Написах предсмъртно писмо на чина си.

10.12 Учителката го видя и ме изгони. Кучка. Стоя и плача.

10.21
Стоя в столовата. Започнах да плача и забравих да ям. Видях малката ми
сестра - пак ме удари. Излизайки от столовата една значка ми падна в
помията. Извадих я и си я закачих.

10.29 Видяха ме емовете и ми казаха, че съм истински емо.

10.40 Седя на урок и пиша предсмъртното си писмо. Все още няма кръв. е*** съм я, важното е да колкото се може по-тъжно.

10.50
Свърших и се опитах да го прочета пред всички, но учителката ме изгони.
Значката ми падна зад парното, извадих я и си я сложих.

11.11
Междучасие. Емовете видяха значката ми. Казаха, че съм истински.
Прочетох им моето писмо. Казаха, че съм още по-истински. Мина
по-големията ми брат, показах му предсмъртната ми бележка, той каза че
съм идиот, и че това не е истинско. Попитах го кое е истинско. Той ми
даде да слушам плейъра му. Ramones и Sex Pistols.

12.30 Слушах
ги на урока ми. Изплаших се и заплаках. Избягах от урок. ( Знаех, че
брат ми слуша лайна, но чак такива...). Докато бягах ми падна една
значка. Вдигнах я и си я сложих. Догони ме един учител завлачи ме в
клас и ми каза, че съм *цензура*. Изгони ме в коридора.

12.45 Стоя и плача.

12.50
Дадох на приятелите ми плейъра. Кости падна по гръб, Вася заплака,
Владо си призна, че му е свършил розовия лак и изпадна в депресия,
Ленко избяга със вик, падна му една значка.

Брат ми видя тази гледка, взе си плейъра, срита ме и каза, че сме педерасти.

13.00 Започнах да ухажвам Светла, каза че съм гаден *цензура* и *цензура*. YES! Това момиче ме харесва.

Седя и плача от радост.

13.20 Учителя ме изгони от клас.

13.40
Звънеца. Изчаках емовете. По ред, изпускайки си значките и закачвайки
си ги, се прибрахме вкъщи. Разбрахме се да се видим в 4.

14.00 Прибрах се вкъщи, няма никой. Включих си Tokio Hotel.



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193066
Постинги: 103
Коментари: 181
Гласове: 1226
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031