Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2007 13:35 - Хитовият продуцент и изпълнител Timbaland се отказва от музиката
Автор: kasandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1329 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.09.2007 13:41


imageХитовият

продуцент и изпълнител Timbaland се отказва от музиката. Пред различни американски медии вдъхновителят на звезди като Джъстин Тимбърлейк и Нели Фуртадо обяснява, че модерната музика предизвиква у него чувството на отегчение.

"Аз просто правя музика. лесно обаче можеш да се подхлъзнеш и да правиш вече изтъркани неща, затова аз винаги гледам да правя нещо новаторско. Не се вкарвам прекалено дълбоко в това, което правя, просто правя това, което чувствам. Много е лесно", обяснява продуцентът, цитиран от allheadlinenews.com.

Същевременно contactmusic.com, обяви, че Timbaland, чието истинско име е Тим Моусли (Tim Mosley), е решил просто да се отдаде на почивка от музикалния бизнес по примера на колегите си Jay-Z и DMX. "Искам да съм като Dr. Dre - изключително селективен в това, върху което работя. В момента хип-хопът ми е много скучен".

Станалият вече милионер Timbaland признава, че не прави музиката си за пари, а просто е благодарен, че може да има подобна работа. "Прекалено голям голям новатор съм за света, в който живеем в момента. Готов съм сам да се детронирам от кралското кресло и да отстъпя мястото си на някой от идващите след мен продуценти. Те обаче няма да могат да бъдат като мен. Има само един Timbaland. Въпреки това мисля, че съм успял да ги науча на печелившата комбинация".



Тагове:   музиката,   отказва,   Timbaland,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193770
Постинги: 103
Коментари: 181
Гласове: 1226
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930