Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2009 16:55 - Завръщам се ... Може би ;] .... One love one life
Автор: kasandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1519 Коментари: 0 Гласове:
0



Е.. Когато си тръгнеш....Ще се опитам да те накарам да останеш.А когато си тръгваш,Поне ще се обърнеш ли да ми кажеш„Не те обичам както те обичах вчера”..А ти си моят рай в живота и моят рай в смъртта ...Никой няма да те обича...Никой няма да те обича като мен ........искам да знаеш,моето място е до теб.Любовта пее нашата песен.Но ние не пеем с нея.Където и да отидеш, аз ще те последвам.....Нека да се събудя в прегръдката ти,
Да те чуя да казваш, че нещо не е наред..
Нека да изчезна от това място,
Да бъда далеч от този живот.
Затвори очите ми,
Дръж ме близо до себе си
И ме погреби дълбоко в сърцето си.
Ти си всичко, което някога съм искалa, любов моя
Ти си това което желаех.
Ти си всичко, кето някога съм искалa, ти.......Не бягай от мен
Защото не мога да живея без теб
Моля те остани
и аз ще се науча да те обичам правилно.Аз така чаках
Чаках цял живот
Плаках за теб
Умирах за теб през цялото това време..................Опитвам се, опитвам се
да ти кажа, колко много значиш за мен.
След всичко, което преживяхме заедно.
Ще продължа да карам до края с теб.    image



Тагове:   love,   Life,   може,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kasandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 193766
Постинги: 103
Коментари: 181
Гласове: 1226
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930